Itineraris Posthumanistes

Coordinació

Josep Martí
Mara Martínez Morant

Direcció d’art

Roc Albalat

tallerestampa.com

Creació i disseny d’imatges

Ana Guerrero
Paula Martínez Soriano
Paula Román

Desenvolupament web

Pau Artigas

tallerestampa.com

Textos

Josep Martí
Mara Martínez Morant
Jaume Vallverdú

Traduccions

Peter Collins
Josep Martí

Servei informàtic IMF/CSIC

Maria Gil

Treballs en els quals es basen els textos d’aquesta exposició virtual

Martí, Josep, “Esfilagarsats i entortolligats: Una ullada als cossos des del posthumanisme”, Inmaterial 3, 2017, pp. 22-41

”Vegetals versus humans. O altres maneres d’entendre’s amb un enciam”, dins M. Martínez Moran (ed.), Bodies_perception_design, Barcelona: BAU, 2019, pp. 33-54

“Beyond representation: Relationality and affect in musical practices”, Journal of Posthuman Studies 3/2, 2019, pp. 159-180

El Acuario Humano. Una iniciación a la antropología, Balenya: Amazon KDP Publishing, 2021

Martínez Morant, Mara, “Animales no humanos en prácticas artísticas: algunos ejemplos desde el bioarte y el arte contemporáneo”, dins M. Martínez Moran (ed.), Bodies_perception_design, Barcelona: BAU, 2019, pp. 91-126

“Del parentesco con los otros animales”, dins J. Martí & B. Enguix (eds.), Pensar la antropología en clave posthumanista, Madrid: CSIC, 2021 (en premsa)

Vallverdú, Jaume, “Simbolismos y tecnologías de ‘perfección’. Reflexiones en torno al budismo tibetano-Vajrayāna y la perspectiva transhumanista”, dins M. Martínez Moran (ed.), Bodies_perception_design, Barcelona: BAU, 2019, pp.127-143

Sobre les imatges

Les imatges d’aquesta exposició han estat generades mitjançant xarxes neuronals d’aprenentatge profund (IA) de generació d’imatges. Els models emprats són BigGan, StyleGan2, BigBiGan, AttnGan, Spade Coco.

Exposició virtual desenvolupada dins del projecte de recerca d’I+D+I
«El cos i el gènere dins del marc epistemològic conceptual del posthumanisme» (FEM2016-77963-C2-1-P) dut a terme a la Institució Milà i Fontanals de Recerca en Humanitats (CSIC), Barcelona. Amb la col·laboració de GREDITS (Grup de Recerca en Disseny i Transformació Social).